Zoom przywrócił działanie po kilkugodzinnej awarii

dou.eu 1 tydzień temu

W środę 16 kwietnia 2025 po południu użytkownicy na całym świecie doświadczyli problemów z dostępem do platformy Zoom. Awaria rozpoczęła się około godziny 17:30 czasu polskiego i osiągnęła szczyt w ciągu kolejnych 30 minut – według serwisu DownDetector.com, ponad 59 tys. osób zgłosiło problemy z usługą.

Najwięcej trudności dotyczyło działania strony internetowej Zoom (46%), a także aplikacji (36%) i logowania (18%). Serwis statusowy Zoom poinformował, iż problemy były związane z rozwiązywaniem nazw domen (DNS) w domenie zoom.us, co wpływało na wiele usług. Przed godziną 23:00 czasu polskiego firma ogłosiła pełne przywrócenie działania platformy i zaleciła użytkownikom, którzy przez cały czas mają problemy, wyczyszczenie pamięci podręcznej DNS.

„Usługa została przywrócona po wcześniejszej awarii. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie” – przekazała firma w komunikacie opublikowanym na X.

Zoom został założony w 2011 roku, ale największy wzrost popularności nastąpił w czasie pandemii COVID-19. W 2025 roku firma znalazła się na 417. miejscu listy najlepszych amerykańskich pracodawców według „Forbesa”. Według danych magazynu, w 2024 roku Zoom osiągnął przychody w wysokości 4,5 miliarda dolarów.

Idź do oryginalnego materiału