Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?

enterpriseadvisors.pl 1 tydzień temu
Zdjęcie: zaufanie i autorytet w sprzedaży


W świecie przesytu informacji i nieustannego wpływu reklam klient coraz częściej kupuje nie produkt, ale relację, jaką buduje z marką lub sprzedawcą. Zaufanie nie powstaje przypadkiem. Jest efektem świadomej, systematycznej pracy, której ramy doskonale wyznaczył dr Robert Cialdini – światowej sławy psycholog społeczny i autor bestsellerowej koncepcji sześciu (a dziś już siedmiu) zasad wywierania wpływu. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala nie tylko skuteczniej sprzedawać, ale przede wszystkim – budować autorytet i wiarygodność. W tym artykule pokażemy, jak niezwykle praktyczną teorię Cialdiniego zastosować w świecie sprzedaży, która przynosi – nie tylko na jedną transakcję, ale na długofalową relację z klientem.

Idź do oryginalnego materiału