1. PANDORA
Nie ma nic piękniejszego niz spersonalizowany prezent pełen znaczenia. W Pandorze możesz wygrawerować dowolony tekst, jeden z ponad 60 symboli lub własnoręcznie zaprojektowany rysunek.
Dodatkowo, na stronie internetowej pandora.net istnieje również opcja grawerowania zdjęcia! Baby shower, narodziny dziecka w rodzinie? Pomysł na prezent już masz!
2. Parownica Tefal
Przełomowe połączenie pary i siły przyciągania w Tefal Aerosteam. Odkryj nowy wymiar prasowania dzięki parownicy AeroSteam z unikalną technologią OptiFlow.
Parownica łączy prasowanie parowe i moc przyciągania dzięki czemu wystarczy jedno pociągnięcie, by uzyskać efekty porównywalne do żelazka, a cały proces trwa zaledwie parę minut.
Bez konieczności rozkładania deski czy trudnej konfiguracji – prasuj wygodnie i gwałtownie wszystkie tkaniny, choćby najdelikatniejsze, dzięki monotemperaturowej stopie i trzem trybom prasowania.
AeroSteam to prosta i efektywna pielęgnacja odzieży, która zmienia codzienność. Technologia OptiFlow pozwala prasować wydajnie i o 50 proc. szybciej* niż z tradycyjną parownicą. Koszulę wyprasujesz w zaledwie 3 minuty! Rezultaty w mgnieniu oka to także oszczędność energii – aż 57 proc.!
*Laboratorium zewnętrzne czerwiec 2024 r. – w trybie pary + turbo ssania w porównaniu z Tefal DR82 w trybie Turbo.
3. LYKO SMUUTI SKIN – viralowa koreańska pielęgnacja w Polsce
Koreańskie kosmetyki z wegańskim składem i w niskich cenach. Smuuti Skin – viralowy hit TikToka i ulubieniec Gen Z, który właśnie zadebiutował w Polsce, na wyłączność w perfumerii internetowej LYKO.
Marka przyciągnęła do siebie tysiące klientów z państw skandynawskich i nadbałtyckich, teraz ma szansę stać się hitem również wśród Polek.
Założona na początku 2023 roku w Finlandii, marka powstała z misją przybliżenia koreańskiej pielęgnacji szerszemu gronu odbiorców. Celem marki było promowanie odpowiedniej rutyny pielęgnacyjnej i ułatwienie dostępu do koreańskich rozwiązań fińskim konsumentom.
Misja zakończyła się sukcesem – do tej pory Smuuti Skin sprzedało ponad 1,5 miliona produktów! Marka jest obecna w ponad tysiącu sklepów w krajach nordyckich i nadbałtyckich, gdzie od momentu debiutu stała się prawdziwym fenomenem.
Co wyróżnia Smuuti Skin?
Pochodzenie K-beauty: Produkty tworzone w najlepszych laboratoriach w Korei – tam, gdzie najpopularniejsze koreańskie kosmetyki.
Fińskie korzenie: Pomysł na markę powstał w Finlandii, ale od początku rozwijana była w duchu koreańskich innowacji kosmetycznych.
Lekkość i zabawa: Formuły inspirowane smoothie, soczyste owocowe składniki, minimalistyczne rutyny.
Vegan & cruelty free: Bez kompromisów – Smuuti Skin to marka nietestująca na zwierzętach, a w składach nie znajdziesz też zbędnych dodatków (np. siarczanów i alkoholu).
Dostępność i cena: Przystępne ceny (85 zł lub mniej), które czynią K-beauty bardziej osiągalnym niż kiedykolwiek.
Smuuti wierzy, iż skuteczna pielęgnacja skóry nie musi być skomplikowana ani oparta na 15 nudnych produktach. Gama kosmetyków obejmuje nawilżającą linię Watermelon Dew oraz odbudowującą Peach Barrier.
Na zdjęciu krem przeciwsłoneczny z SPF50+ PA++++ to najnowszy bestseller marki, który już przed premierą wywołał ogromne zainteresowanie wśród społeczności beauty.
Koreańskie filtry chemiczne nowej generacji zapewniają wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB, nie obciążając przy tym skóry ani nie pozostawiając białego filmu.
4. Torby plażowe Captain Mike – zabierz lato ze sobą
Stylowe, pojemne i pełne morskiego charakteru – torby plażowe Captain Mike to niezastąpiony dodatek każdej wakacyjnej wyprawy. Wyraziste wzory tworzą modny mix, który świetnie wpisuje się w letni klimat.
Sznurkowe uchwyty dodają całości lekkości i są przy tym wygodne w noszeniu – zarówno w dłoni, jak i na ramieniu.
Bez problemu pomieszczą ręcznik, krem z filtrem, książkę, a choćby przekąski na plażę dla całej rodziny. To akcesoria, które łączą funkcjonalność z wakacyjną swobodą – idealne na plażę, basen, spacer po molo czy spontaniczne zakupy.
5. Ekspres do kawy – KRUPS INTUITION EXPERIENCE+
Z tym najcichszym w ofercie marki KRUPS i doskonałym w każdym detalu ekspresem ze stali nierdzewnej odkryjesz 21 przepisów na gorące i zimne napoje, od frappe, przez kawę nitro, aż do włoskiego cappuccino!
Kolorowy wyświetlacz dotykowy pomoże ci dopasować rodzaj, wielkość, a choćby moc kawy (dostępne 4 poziomy parzenia) do swoich upodobań i stworzyć własny profil z podświetleniem.
6. Książka "Jak wychować zdrowego gamera?"
Jeśli twoje dziecko spędza zbyt dużo czasu w graniu, a temat gier prowadzi do napięć w waszym domu, ta książka jest dla ciebie.
Wielu rodziców czuje się zagubionych w świecie gier, który wciąga nasze dzieci. Próbujemy zrozumieć ich fascynację nimi, ale często jest to dla nas zupełnie obcy teren.
Obawiamy się negatywnych skutków godzin spędzanych przez naszych synów i córki z konsolą. Nie bardzo wiemy, gdzie kończy się pasja i rozrywka, a zaczyna uzależnienie. Próbujemy ustalić zasady dotyczące grania, wyznaczać zdrowe granice, ale brakuje nam wzorców.
Zresztą młodzi ludzie są niestrudzeni w znajdowaniu sposobów na obejście zasad i ograniczeń. Z pomocą przychodzi dr Alok Kanojia – uznany psychiatra, były wykładowca Harvard Medical School i zarazem były zapalony gracz, znany milionom użytkowników internetu jako "Dr. K".
Jego własne doświadczenie z uzależnieniem od gier oraz lata pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi zaowocowały stworzeniem skutecznego, opartego na nauce planu wsparcia rodziców.
7. CCC więcej niż moda na lato
Pamiętajcie, iż moda dziecięca nie kończy się wraz z wakacjami. W CCC lato trwa dłużej, a nowa kolekcja to doskonały towarzysz zabawy, nauki i przygód przez cały rok.
Nie czekajcie więc na wrzesień – skompletujcie szkolno-wakacyjny zestaw już dziś i dajcie swoim dzieciom komfort i – przede wszystkim – styl, na który zasługują.
Cała dziecięca kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie: ccc.eu, oraz w aplikacji mobilnej CCC.