Czy nauczyciel/ka ma rolę w kształtowaniu odporności psychicznej dzieci i młodzi…

migranciwpolsce.pl 21 godzin temu


Czy nauczyciel/ka ma rolę w kształtowaniu odporności psychicznej dzieci i młodzieży? I dlaczego powinna/powinien zacząć budowanie odporności psychicznej od siebie?

Nauczyciel/ka, który/a umie zadbać o swoje emocje i potrafi tworzyć relacje oparte na zaufaniu, naprawdę staje się oparciem dla swoich uczniów i uczennic.
W dzisiejszych czasach, kiedy tak wielu młodych ludzi walczy z problemami psychicznymi, szkoła może – a choćby powinna – być miejscem, gdzie czują się bezpiecznie.
Troska o granice, uważność i dobrostan dorosłych to absolutna podstawa silnej, wspierającej społeczności szkolnej.

Podczas 19. Międzynarodowej Konferencji „Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie” dr n. med. Aleksandra Lewandowska odpowie na powyższe pytania podczas swojej prelekcji „Rezyliencja zaczyna się od dorosłych. Rola nauczyciela w kształtowaniu odporności psychicznej”

Dr n. med. Aleksandra Lewandowska jest doświadczoną psychiatrką, wykładowczynią, autorką publikacji, a przede wszystkim orędowniczką troski o dobrostan psychiczny młodych ludzi i ich opiekunów! Dlatego tak bardzo się cieszymy, iż jest ona w gronie prelegentów i prelegentek tegorocznej edycji konferencji.

Konferencja już 23-24 września (transmisja online)
25–26 września – webinary online

Zapisz się i bądź z nami: https://konferencja.saferinternet.pl

Śledź nasz profil, bo już niedługo zdradzimy kolejne nazwiska!

Organizatorzy: NASK i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Partner główny: Fundacja Orange
Patronat honorowy: Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Rzecznik Praw Dziecka Monika Horna-Cieślak

Wydarzenie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej oraz z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości



#Czy #nauczycielka #rolę #kształtowaniu #odporności #psychicznej #dzieci #młodzi..

Źródło: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Idź do oryginalnego materiału