Resort cyfryzacji podpisał z NASK kolejną umowę dotacyjną, tym razem o rekordowej wartości ponad 11 mln zł. Pozwoli to na utrzymanie platformy 116sos.pl, działanie poradni telefonicznej 116123, a Niebieska Linia będzie w stanie zatrudnić więcej konsultantów i inwestować w narzędzia, niezbędne do niesienia wsparcia osobom w kryzysie psychicznym.
- Konsultanci poradni telefonicznej 116 123 i platformy 116sos.pl. w ciągu roku odebrali niemal 50 tys. telefonów i odpisali na ponad 30 tys. wiadomości na czacie
- NASK otrzymał wsparcie finansowe od Ministerstwa Cyfruzacji, dzięki czemu będzie mógł działać w obszarze zdrowia psychocznego przez kolejny rok
- – Platforma otrzymała więcej pieniędzy niż w poprzednich latach, może prowadzić działalność bez obaw i niepokoju o przyszłość. Wszystko po to, by skutecznie i bezpłatnie pomagać osobom w kryzysie psychicznym – mówi wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski